Mobilna reklama – pokaż się miastu!
3 lata ago admin 0
Mobilna reklama należy do jednego z najpopularniejszych i najskuteczniejszych sposobów reklamowania się w przestrzeni miejskiej. Reklamy tego rodzaju widzi codziennie wiele osób, wśród których mogą się znaleźć potencjalni klienci. W ślad za nimi zwiększa się rozpoznawalność marki oraz – co jest celem reklamy – zwiększenie przychodów.
Reklama na samochodzie – prosta droga by być widocznym wszędzie
Samochody osobowe są bardzo popularnym środkiem transportu. Są widoczne wszędzie, a dzięki firmom specjalizującym się w reklamie mobilnej mogą stać się też nośnikiem reklamowym, który codziennie będzie w wielu miejscach, przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu. Tego rodzaju reklama pomoże trafić do osób, które omijają kanały tradycyjne i reklamę online. Dodatkowo klient chcący umieścić swoją reklamę na karoseriach samochodów może sam zdecydować na ilu samochodach ma być widoczna i wybrać te samochody, które poruszają się po konkretnych trasach. Każdy samochód, na którym jest umieszczona reklama musi w danym okresie rozliczeniowym, na jaki jest ustalona kampania, przejechać określoną liczbę kilometrów. Po tym czasie klient może zdecydować czy chce kontynuować działa, czy też zakończyć kampanię reklamową.
Dla kogo ten rodzaj usług będzie najlepszy?
Reklamowanie się na mieście będzie najlepsze dla osób, których grupa docelowa to osoby będące w ciągłym ruchu żyjące w pulsującej tkance miejskiego życia. Reklama tego rodzaju najlepiej sprawdzi się wśród osób, które nie lubią być nachalnie nagabywane ani zaczepiane, ani też nie korzystają z tradycyjnych czy też nowoczesnych środków przekazu. To też w końcu reklama, która będzie widoczna zawsze, nawet wtedy gdy samochód nie będzie się poruszał, tylko będzie zaparkowany przy ulicy, na parkingu w centrum handlowym, czy też przy ruchliwej ulicy w samym centrum miasta.
Dlaczego reklama na samochodzie?
Jest skuteczna, gdyż przyciąga oko. Odświeża wygląd samochodu i składnia do zapoznania się z treścią umieszczoną na karoserii. W końcu też jest lepiej postrzegana przez odbiorców, nie zaśmieca miejskiej przestrzeni i dociera do wielu osób, w krótkim odstępie czasu.